Waar heb je een vraag over?



// Levering

// levering

 

Wij leveren over heel België.

Voor levering in andere Europese landen, mag u altijd contact opnemen via info@myclubdeals.be

// Transport

 

Nadat uw bestelling is geregistreerd, ontvangt u via e-mail de datum waarop er geleverd zal worden. Deze mail, met aanduiding van het track&trace-systeem, wordt verstuurd door onze logistieke partner TLD.
Via deze mail kan u de leveringsdatum wijzigen. Indien u dit niet doet binnen de 24 uren na ontvangst van de mail, blijft de oorspronkelijke leveringsdatum behouden.
De dag voor de levering ontvangt u een tweede e-mail met daarin de bevestiging van de levering en een tijdslot.
De dag van de levering ontvangt u nog een sms van onze transportdienst met een indicatie van het leveringsuur.
Nadat u de levering hebt gekregen, ontvangt u via mail de door u afgetekende vrachtbrief, de factuur en de pakbon.

// Betaling

 

// betaalmogelijkheden

 U kunt betalen met onderstaande betaalmogelijkheden:

- Bancontact

- Kredietkaart

- iDEAL

- Via overschrijving

 // Facturatie

 

U krijgt na aankoop een factuur opgestuurd.

Kijk zeker even bij de bestelling uw facturatie gegevens na.

// Na verkoop

// Retour 

 

Afzien van uw aankoop? Dat kan…

Bent u een consument en heeft u via onze webshop een aankoop gedaan, dan kent de wet u een termijn toe van 14 dagen om u te bedenken en af te zien van uw aankoop.

Hou er rekening mee dat hierbij wel een aantal regels gelden.

Vooreerst is het belangrijk dat u ons binnen de 14 kalenderdagen vanaf de levering van het door u aangekochte product via e-mail op info@myclubdeals laat weten dat u afziet van uw aankoop. U hoeft daarbij geen reden op te geven maar we nemen er graag kennis van om zo onze dienstverlening nog te verbeteren.

Vervolgens verwachten we dat u binnen de 14 kalenderdagen na uw eerste bericht het product naar ons terugstuurt.

 

De terugbetaling van uw geannuleerde aankoop voeren wij uit binnen de 14 dagen na de ontvangst van uw retourzending.

 

*Deze voorwaarden zijn niet geldig voor de aankoop van tickets.

// Beschadiging

 

Indien uw product niet werkt of beschadigd is, dient u dit uiterlijk 24 uur na ontvangst te melden via info@myclubdeals.be

// Vragen

 

Stuur uw vraag door naar info@myclubdeals.be

Deze website maakt gebruik van cookies De website van MyClubDeals gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten
Alle cookies toelaten